This blog will be mainly focused on my own experiences with computers and software. Both I am using now purely as a user and hobbyist. Also I comment on interesting news about ICT, privacy and combinations of both. In deze blog zal het voornamelijk gaan over ervaringen met computers en software waar ik tegenwoordig alleen nog hobbymatig mee bezig ben en mijn commentaar op imo interessante nieuwsberichten op het gebied van ICT, privacy en de combinatie van beide.

woensdag 10 november 2010

Death of netbook exaggerated, says researcher

The Register brengt als item Death of netbook exaggerated, says researcher de terechte constatering dat de netbook nog lang niet dood is. Als er inderdaad dit jaar meer dan 40 miljoen exemplaren verscheept worden dan is het nog wat vroeg om de dood te constateren. Mijn eigen waarneming is overigens dat de gemiddelde netbook in Nederland steeds verder opgepimpt wordt maar daarmee wel in de prijsklasse komt van de goedkope notebooks, smartphones en aanstormende tabletpcs, padden enzovoort. Persoonlijk heb ik liever een goedkope notebook met een volwaardige Windows 7 dan een netbook met klein scherm en schijf en Windows 7 starter maar ik gebruik een notebook niet op plaatsen waar een netbook in het voordeel is zoals in de trein en dergelijke.

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog