This blog will be mainly focused on my own experiences with computers and software. Both I am using now purely as a user and hobbyist. Also I comment on interesting news about ICT, privacy and combinations of both. In deze blog zal het voornamelijk gaan over ervaringen met computers en software waar ik tegenwoordig alleen nog hobbymatig mee bezig ben en mijn commentaar op imo interessante nieuwsberichten op het gebied van ICT, privacy en de combinatie van beide.

dinsdag 21 juni 2011

Nokia unveils Contractual Obligation Meego Phone

The Register wijdt een artikel aan de eerste en waarschijnlijk laatste Meego mobiel van Nokia. Nu al maken licensie voorschriften van Microsoft al dat een aantal doodnormale knoppen niet op deze telefoon zitten. Dat is een veeg teken dat Nokia als WinPhone maker absoluut niet interessant is. Symbian end of life en Meego alleen dit aan Intel verplichte nummer betekent ook het einde van mijn persoonlijke interesse in Nokia. De N900 die ik nu heb is een schitterende borstzakcomputer die ook nog kan bellen maar is ook end of life. Meego is al end of life voordat het goed en wel gelanceerd is en WinPhones zijn waardeloos tot nu toe. En dit bijna omvallende Nokia zie ik daar geen verandering in brengen. Wat blijft erover: of een Android met luistervink Google of een Apple waar Steve Jobs voor jou bepaald wat goed voor je is. Uiteraard is er nog de Blackberry maar die hebben het afgelopen kwartaal ook niet geweldig gedraaid, wat ze 20% van hun beurswaarde kostte. Misschien word ik wel heel hip en neem helemaal geen mobiele telefoon meer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien word ik wel heel hip en neem helemaal geen mobiele telefoon meer.

bluf technojunk

Zoeken in deze blog