This blog will be mainly focused on my own experiences with computers and software. Both I am using now purely as a user and hobbyist. Also I comment on interesting news about ICT, privacy and combinations of both. In deze blog zal het voornamelijk gaan over ervaringen met computers en software waar ik tegenwoordig alleen nog hobbymatig mee bezig ben en mijn commentaar op imo interessante nieuwsberichten op het gebied van ICT, privacy en de combinatie van beide.

vrijdag 4 maart 2011

Sony readies official PS Move support for PCs

The Register komt met het bericht dat Sony een ontwikkelbibliotheek voor de Playstation Move, een apparaat vergelijkbaar met de Kinect van Microsoft, beschikbaar stelt. Gezien de houding van Sony ten opzichte van PS3-hackers en het verwijderen van de Other OS optie uit diezelfde PS3 een opmerkelijk gegeven. Concurrentieoverwegingen zijn daarbij waarschijnlijk leidend, ik kan me tenminste niet voorstellen dat ze nog op enige goodwill van de hobby-hackers uit zijn. En zouden ze dat wel zijn, is het de vraag of ze die krijgen want er zijn inmiddels al aardig wat oproepen tot de boycot van Sony spullen. Persoonlijk vind ik Sony onbetrouwbaar en dat is genoeg reden om geen programmeerbare spullen van ze te kopen. Stel je voor dat ze met één commando op afstand je mooie programmabibliotheek op je PC wissen zoals ze met Other OS op de PS3 gedaan hebben!

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog